Adrenalin is all you need

Har fortfarande nedsatt känsel på insidorna av mina stortår efter Sälen! Mamma berättade att om inte känseln kommer tillbaka efter 20 minuter i värme så gör den aldrig det. Som Thåström hade sagt: Fan fan fan... Fast jag tror jag saknar den där melodiska slingan han envisas med och sätter mer tryck på ordens verkliga innebörd för slingan är ändå inte så bra.
Idag har vi chillarnas chilldag. Har endast gått hundpromenad, sett de tre sista avsnitten av Band Of Brothers och lagat Currykyckling med pasta och någonting mer än att åka till Lucas ikväll för att kolla på 46-films skidfilm kommer inte på tal :) Ska bli kul att få se den faktiskt fastän jag med största säkerhet kan säga att jag inte har någon adrenalinberoende X-gen i min kropp. Faktum är att jag till och med saknar vinnarinstinkt och därför är jag tacksam över att jag lever på 2000-talet så jag slipper springa ifrån lejon eller stångas med dom andra tjurarna. För jag trivs ju bättre här, i den sköna vita soffan, där jag kan lukta på kaffet. Sitta inne i värmen och slippa förlora känseln i fler kroppsdelar. Jag klagar inte på vinter. Den är fin. Jag klagar på min blodcirkulation. En X-gen kanske skulle få fart på den? Pumpa runt mitt blod snabbare, göra mig starkare och bättre! Just nu är jag bara ett alltför lätt byte för Herr Frost. Fan fan fan...

Kommentarer
Postat av: jolene

vilken fin blogg du har ! kram

2010-01-09 @ 23:44:22
URL: http://fashionologiq.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh, band of brothers är jättebra! :)



Om du vill fortsätta sitta i soffan och lukta på kaffet men samtidigt tjäna lite pengar kan du ju alltid börja sälja Aloe Vera ;) hihi!

2010-01-11 @ 16:47:39
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0