Bhäääää!

Jag tror den tittar på mig. Seriöst.
Jag vet att mina stövlar är av skinn men dom är inte mjuka och luddiga utan ser bara ut som vilka stövlar som helst och man skulle lika gärna kunna tro att dom är av plast eller något annat. Men den här är annorlunda.
Hursomhelst hänger den i hallen nu. Kappan jag fick av mormor. Jag har verkligen världens härligaste mormor vars ålder, 86, inte alls är någon ålder om man frågar henne själv. Men samma etiska sinne har vi då inte. Ändå kunde jag inte förmå mig att tacka nej. Igen. Den har ju redan varit död X antal år nu så själen kanske har lämnat kroppen för en bättre plats. Jag hoppas det. För annars får den snart syn på att den har en kusin i lägenheten. Fårpläden på sängen i sovrummet! Jag är en dålig människa :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0