Baseballs

Har varit på stan. Men det är ju absolut inte själva stan som är trevlig utan sällskapet! Idag hade jag inget sällskap så det var inte speciellt kul... Jag tror det var därför min inköpspåse inte heller var speciellt kul. Linsvätska till mig och min kära sambo. Det andra jag köpte; chokladen, blommorna och ansiktsmaskerna som jag gärna skulle kleta på mig, äta upp och ställa på bordet är tyvärr inte till mig. Summa sumarum så går jag helst på stan med trevligt sällskap och köper saker till andra! =) Nu ska jag duscha och sedan iväg till Elin på Aloe Vera häng!


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in dagens bästa cover av Nick Pitera :) http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/dont-stop-believin.html#comment

2010-01-30 @ 19:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0