Hunden med i himlen

Lilla Frida som har bott på Torpet med sin matte har det nu skönt i himlen. Blir kliad på magen och skuttar runt och ylar som bara hon kan. Det kommer inte bli sig likt nu på Lilltorpet när den livfulla krabaten inte springer omkring längre. Hon var alltid den första man mötte när man kom in och den sista som följde en till dörren när man skulle gå hem. Vi kommer alla sakna dig! Vila i frid sötnos <3

Igår åkte mamma, jag och Thomas in till Karlstad för att hjälpa Sandra att montera upp möbler, beställa nya glasögon samt shoppa lite. Hittade en hel del faktiskt: Jeans, doftpåsar, klänning, nattlinne, sport-bh, lång kofta och en svart liten kjol. Hittade tyvärr inte bild på allt men ni får la se det på mig någon gång istället. Mycket trevligt var det =) Nu ska jag bege mig till gymmet och sen hem och göra helgmysigt. Peace!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack sis för hjälpen!

Kul att du hittade så mycket fint!

<3

2010-02-13 @ 13:17:44
URL: http://sandrasjokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0