Bad Romance

Känner mig vinterblek och äcklig i håret. Uuäck! Men deppandet brukar gå över om jag får svettas lite och bli rosig om kinderna en stund. Körde därför på crossen i mammas källare förut med iPoden på tinnitus-volym. Enda Lady Gaga låten som finns inmatad på den är Bad Romance. Brukar inte tycka att den är så värst bra men den har ändå hamnat där i min workout låtlista. Men idag, Wow! Fick både gåshud och rysningar. Har nämligen en tendens att leva mig in i låtar/nyheter/filmer mm. Speciellt när jag tränar men ibland känns det som att jag går över gränsen. Kan inbilla mig så mycket att det ofta slutar i några tårar eller till och med glädjerus!
Är det ett tecken på att jag borde bli skådespelare höhö?
Eller kanske bara gå och lägga mig?
Tror det sistnämnda ligger närmast till hands.
Peace  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0