Twilight

Natten till julafton brände jag knäck. I drömmen alltså. Julafton i sig var helt underbar! Ibland mår jag nästan dåligt över hur bra jag har det. Jag älskar alla fina människor i min STORA familj så himla mycket att jag i förebyggande syfte sörjer om det skulle hända någon något. Jag är alltid beredd på något sätt. Men jag önskar så mycket att det fick vara så här bra jämt, att alla får vara friska och att vi får vara tillsammans för alltid.
Nästa år ska jag dock komma ihåg att "vi-ska-bara-ge-julklappar-till-den-lott-vi-drog" inte gäller utan man ger till alla i alla fall. Som jag skäms... ;(

Igår var vi sega som knäck men piggnade till efter att vi tänt ljus ute i stugan. Idag myser jag omkring i mina nya tofflor och världens mjukaste tröja och bara njuter. Njuter av livet och allt fint som det innebär <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0