ÄNTLIGEN!

Idag börjar mitt välbehövliga jullov fram till och med den 2 januari. Inte världens längsta lov men ändå så underbart :) Nu vill jag bara sova ut riktigt ordentligt, låta frisören väcka liv i mitt trollhår, åka skridskor och dricka varm O'boy ute i snön men framför allt samla kraft inför vårterminen.
Det ska också bli skönt att se solen igen, om så bara för några timmar mitt på dagen. Man förstår inte hur mycket energi man får av solen förräns man lever som en sork och börjar inbilla sig att man drabbats av benign myalgisk encefalit eller kroniskt trötthetssyndrom.
Gissa vems klocka som INTE ringer 05.30 imorgon?
Jo miiiiin :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter underbart ;) Vila upp dig riktigt ordentligt och njut av ditt lov!

2010-12-21 @ 17:51:43
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0