Last Day

Imorgon är det sista dagen på jobbet för sommaren 2010. Tiden har bara rusat förbi och det är klyschigt nog med blandade känslor som jag kliver in i livets nästa fas. Det känns bra att gå vidare och bli någonting. Det ska bli så underbart att få en trygghet, något i ryggsäcken som man alltid kan lita på och samtidigt kunna växa i. Ändå ligger vemodet strax under ytan och bubblar. För vem vet vilka som bor kvar nästa sommar? Faktum är att den tanken faktiskt slår mig varje dag jag går eller cyklar till jobbet. Och det är nog en tanke som jag måste vänja mig vid...
Nu orkar jag inte mer. Måste lägga min svullna bamse-fot i högläge, smörja in den med Aloe Vera och försöka tänka på något annat annars blir nog den sista dagen på jobbet inte så kul trots allt.
**Godnatt**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0