Adlibris

Att shoppa är inte alltid så kul. Speciellt inte på Adlibris.com, inte om det går på 3 minuter, inte heller om det gör en ruinerad och verkligen INTE om man måste vänta i hundra år på att få se/läsa det man köpt. Mina hyllor kommer inom sinom tid braka sönder av Medicinsk mikrobiologi, patofysiologi och andra fysiologiska upplysningsverk. Av bara farten klickade jag även hem en liten nyttig överraskning till min kära sambo. Kändes så egoistiskt att shoppa så många innehållsrika pappersark till mig själv ;)
I eftermiddag bär det av mot Stockholm. Tyvärr tur och retur innan midnatt men jag tycker ändå det är mysigt att åka bil i mörkret!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh jag vet precis hur du känner..måste själv köpa lite kurslitteratur till en distanskurs jag ska läsa i höst. Det är så dyrt med böcker!!



Oj..varför en sådan trip? :P

2010-08-13 @ 15:39:41
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0