Coffein

Igår på jobbet pratade vi om hur beroende man blir av kaffe. Det tog tre dagar för min arbetskamrat att vänja av kroppen från koffeinet. Tre dagar -wow, tänkte jag. Det är ju jättelång tid för bara lite koffein. Så idag tänkte jag själv försöka. Klara mig utan kaffe alltså. Det gick bra, i alla fall till en början. Efter lunch kom huvudvärken och 16.15 fick jag nog. Kokade fyra koppar till mig själv och drack upp dem i ett naffs. Bra jobbat Johanna... Men nu känner jag mig i alla fall som en människa igen och slutsatsen är självklar: Inget liv utan kaffe!

Kommentarer
Postat av: Elin

Kaffe är bäst! :D

2010-08-23 @ 16:26:31
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0