Plans of dreams

God middag!
2 varv avklarade med sambobambo idag :) Känns skönt eftersom det inte blev någon träning igår. Jag vaknar verkligen inte till ordentligt om jag inte får svettas lite på morgonkvisten. Så idag har jag förhoppningar om att vara en lite mer effektiv Johanna! Dessutom svävar jag lite smått idag så denna torsdag har potential att bli en toppendag :)

Pst... vi har en liten dröm som vi funderar på att förverkliga. Ska klura och räkna lite på det imorgon när Micke är ledig så får vi se om det är möjligt att genomföra. Skulle vara aaaweeesome!!!


Kommentarer
Postat av: juliae

hallå! :) hur mår du?

2010-04-29 @ 16:01:29
URL: http://jejej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0