Home

Att komma hem med den finaste ringen på mitt finger, till en nystädad lägenhet och solig vår måste vara en dröm! Ändå kan jag inte låta bli att dröja mig kvar bland alla härliga minnen en stund till. När jag hör den här låten sitter jag plötsligt i bilen igen. Längst bak i en vit ford med fem fantastiskt underbara människor. Mats blåser förbi bilar från höger och vänster på en 12-filig motorväg medan palmer och städer svischar förbi utanför. Vi är antagligen på väg till stranden, Las Vegas, Albertson eller Starbucks. Vilken härlig känsla =)
"Yes I wish that we could stay here, I feel our time has come. We could walk down to the ocean and swim with the rising sun"


Jag har förövrigt tusen bilder på allt amerikanskt man kan tänka sig. Tänkte lägga upp dom lite då och då när nostalgin tar över ;)
Godnatt mina pärlor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0