Sleep tight

En riktigt mysig dag idag! Har dock saknat min älskade sambo :( Det kan kanske låta lite överdrivet men det var längesen vi inte sågs på en hel dag och det känns så himla tomt utan hans härliga skratt eller underbara leende <3
Mamma och jag var inne till Marieberg där jag hittade två koftor (blå & beige) och två par byxor (vit & svart) i perfekt modell. Inte ofta det händer! Mamma shoppade en vårig trench coat att ha nu när värmen börjar komma. Imorgon är det sovmorgon för hela slanten. Alltså ingen morgonjogg utan förhoppningsvis lite tennis innan vi ska fira VÄRLDENS BÄSTA MAMMA som fyller år på måndag!
Godnatt mina änglar :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så duktig som tar dig ut och joggar en massa så sovmorgon är du lätt värd ;) Njut av den!



Och gud vilken underbart liten krabat på bilden :O Hundar är för söta ;)

2010-04-25 @ 23:15:11
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A

Hoho tack Elin! =*)

Naaw jaa den där får gärna bli Ronjas nya kompis ;)

2010-04-28 @ 20:54:49
URL: http://gandhis.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0