Friday

God morgon!
Just nu ligger mina kalljästa hälsobullar i ugnen :) Mumsigt med rykande varmt bröd till frukost! Sedan blir det en springtur i vårsolen, uträttning av ärenden och i eftermiddag ska jag äntligen tillbaka till jobbet!!
Längtar så tills sommarvikariatet drar igång. Önskar att det är en känsla jag kommer ha kvar hela livet: Att jobbet är en plats som man vill gå till & trivs på. Så borde det kännas för alla. Men tyvärr ser verkligheten annorlunda ut, så skärpning ni arbetsgivare! Se till att skapa en bra arbetsmiljö för era anställda. Det tjänar vi alla på i längden.

Nu är det ju helg också! Vad ska ni hitta på för kul?

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad underbart att du trivs så bra på ditt jobb! :D Håller med dig, arbetsgivarna skulle verkligen tjäna på att göra så att de anställda VILL gå till jobbet. Transcom skulle verkligen behöva förbättra sig..det är typ bara hälften av min utbildningsgrupp kvar och det är inte någon som kommer jobba kvar där om de hittar ett annat jobb. Kanske inte är så illa på alla avdelningar men där jag är är det så.

Nja grejen är att Nords behöver inte fler anställda :) Möjligtvis att jag kan jobba där lite i sommar när folk går på semester, så det löser sig :)

Puss o kram!

2010-04-17 @ 12:26:30
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0