Idag

Igår blev det jobb för hela slanten. 13-21 och faktum är att det var helt underbart. Älskar mina små tanter och hoppas att det aldrig flyttar in nån gubbe på Lilltorpet för stämningen bland pantertanterna kan knappast bli mer underhållande. Det är Kärlek, hyss, skvaller, avundsjuka, bitterhet, skratt, skämt, sånger och nostalgi. Varje dag lär jag mig någonting nytt och nästan alltid finner man sidor hos de äldre som man inte trodde fanns. Faktum är att jag ibland får för mig att de har gjort större och mer vågade rackartyg i sina dar än vad dagens ungdom gör. Och ändå sägs dagens ungdom vara den mest tabu- och våghalsade generationen genom tiderna. Bullshit!!

Nog om igår. Idag är idag.

Idag vill jag springa på torr mark med solen i ansiktet.

Kommentarer
Postat av: elle

bra att du skriver igen!

2009-11-19 @ 17:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0