Situation: candle light

Kors i det heliga taket. Staden levererar! Hittade, inte bara EN, utan TVÅ par leggings. Båda relativt lika men i olika material (den ena mer plastig än den andra som hade mer skinnimitation). Undrar hur de blir när man tvättat dom? Kände att jag behövde unna mig något, speciellt när jag ska jobba hela helgen.
På tal om nada är jag på grymt superdupermyshumör :)
Micke hade vunnit massa godis på jobbet så jag befinner mig i zenit av sockerkick-kurvan vilket faktiskt nästan är bättre än Flumride.
Första adventspyntet är på plats med hjälp av mamma och Thomas.
Ljusen är tända och mörkret är konstant.
Träningsvärken från dagens backar svider. Hårt.
För Ronjas del är maten i magen, trosorna på plats och tratten på.
Med dessa ord sagda: Soffan here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0