It's written all over your face

Nu vet jag hur det känns om man skulle checka in på ett äldreoende för en weekend! Efter varje avslutat pass kände jag att jag bokstavligt talat behövde ta en dusch i 70 procentigt desinfektionsmedel för att någonsin känna mig som en människa igen. Under Lördag och Söndag spenderade jag totalt 22 timmar på stället och idag känns det verkligen i kroppen, sov till halv 11 och jag är ändå trött. Huvudsaken är att mina 7 små hjältar har haft det bra. Min lilla docka, jaaa man får ha en favorit, väger knappt 30 kg (!) trots att hon äter som en häst och race:ar runt med sin rullator som om det vore värsta formel 1, är verkligen den som förgyller tillvaron. Hennes osammanhängande babbel är bara charmigt medan man ibland har lust att hälla en skål med gröt över alla andra som tjatar värre än om de alla vore nervösa nyhetsankare för ekonominyheterna.
Nåväl, ska gå bort till mormor snart och hämta Ronja så hoppas jag vi springer bort all seghet i spåret sen. Jag hoppas även på att solen ger mig ny energi när den förhoppningsvis tittar fram i eftermiddag!


Det här drömmer jag om just nu!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0