Såå onödigt med regn när det finns sol!


Shit fan, Messa (vår boforsspelande granne som vi snor lite trådlöst bredband av) har satt på ett onödigt LÖSENORD! Så nu är det slut på allt bekvämt snyltande och dags för att ta ännu ett steg in i vuxenvärlden genom att fixa oss ett eget abonnemang. Orka...

Det gick riktigt bra i lördags föresten och för er som inte var där och såg stressen i mina ögon kan jag avslöja att ni får fler chanser! Trivdes verkligen kanon i baren och därför känns det underbart att jag fick det där spontana infallet att gå kursen i Oslo. Ångrar det inte en millimeter! Fick i alla fall göra två cocktails under kvällen, Cosmopolitans iofs men ändå. Glömde dock kyla av glasen men tror ingen märkte. Hade önskat få göra en god Grasshopper eller Brandy Alexander såklart men det får bli en annan gång. Shotar får bara vara 2:or eller 4:or nuförtiden såsom det är i Norge. Bra initiativ tycker jag! 6:or dricks ju bara i berusningssyfte och det är ju dom flesta redan innan dom ens kommer på att dom ska till Statt så mer idioti kan det ju inte bli.

Idag är det regn...regn...regn... Jag tvättar hemma hos mamma (har ju som sagt inget internet hemma) och tänkte snart överraska med att göra en paj tills hon kommer hem. Blev ju ingenting på morsdag, riktigt illa av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0