Free fallin'



Känns som att jag för tilfället inte har så mycket att tillföra världen. Skulle bara vilja ha en liten viskning, ledtråd eller tecken på i vilken riktining det bär. Om det är historiens största misstag jag gjort eller om det faktiskt var förvånandsvärt rättolkat av mig. Hursomhelst känns det lite konstigt, väldigt konstigt. Vill inte skriva exakt vad det gäller men antar att  ni också någon gång har fått en känsla av att marken under er ger vika och ni inte vet när ni ska få fäste igen. Det är så det känns just nu i alla fall och det är mitt eget fel. In my face så att säga.
Ooooch annars då?!
Har precis avklarat frukosten: A-fil med keso och jordgubbar, rågbröd med solrosfrön och avokado, skinka och tomat på och självklart ett glas tranbärsjuice. Det brukar vara gott. Inte idag, en annan dag kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0