The greatest love of all

Behöver jag säga något mer än ERIC just nu!? Shiiiit vilken röst den lilla kroppen har. Han är verkligen en värdig vinnare trots att Tove är en grym konkurent. Nog om Idol. Över till Putte! Biljetterna till Putte i Parken- festivalen 2010 är släppta. För knappa 500 riksdaler får man gå på festival 28-31 juli och tydligen bli ägare av ett litet campingkit med tält och sovsäck. Hm vi får väl slå upp ett litet tält här i vardagsummet och mysa lite i sovsäcken då. Onödigt att det ska ingå även om man inte ska campa tycker jag. Tänk på miljön herr Lagerstam!! Artisterna är ju inte släppta än så får se om det blir någon biljett köpt innan jul. Reduserat pris innan jul som ni vet. (Vilken underbar gratisreklam han får här på min stora blogg höhö)
Någon som tänkt gå på Putte 2010?




Är superseg efter eftermiddagens badhusträning. Micke följde med och körde några längder. Gymmet innan fick jag svettas igenom själv. Blev kycklingfilé och pasta med peppar/currysås till middag och glögg med lussebulle till efterrätt! Nu blir det film och sen sängen.

Godnatt och trevlig helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0