Skepp o hoj

Öppnade dörren till badrummet för att sätta tvättmaskinen på centrifugering innan promenaden. Hela golvet och en decimeter upp va fyllt med vatten!! Slangen från tvättmaskinen, som egentligen ska gå ner i duschbrunnen, hade kommit ut på golvet och tömt där istället. Bara att ta av sig ytterkläderna och börja ösa. Kunde seriöst inte hålla mig för skratt. Tänk om grannen under fått swimmingpool i badrummet han med! Fick backflash från när jag var liten och satt i ekan ute på sjön och fiskade med pappa. Då fick man ösa lite då och då. Inga fiskar i det här skitiga vattnet dock. Luktade Vanish och sköljmedel med äppelblomdoft. Jaja, nu kunde jag ju lika gärna passa på att skura golvet också. Skinande rent badrumsgolv och jag gör ett andra tappra försök att ta mig ut på promenad i regnet. Får se om jag lyckas den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0