Not that bulletproof

Usch jag skulle gått efter min instinkt och tagit på mig löparskorna istället. Visst var det skönt att få väcka musklerna lite på gymmet men guuuuud!! Gamla äckliga gubbar som glor är ju verkligen patetiskt. Envisas med att alltid ta maskinen bredvid, gärna mitt emot om man kör en benövning och glor sönder. Jag vet att man inte borde bry sig men det tar verkligen all energi och fokusering ifrån en. Eftersom jag visste att denna äckliga mupp självklart intar bassängen efteråt så packade jag min väska och cyklade hem. Får blir simning på fredag, med sällskap, så kanske han får sig en smocka. Nu ska jag duscha, långt och länge.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Usch, jobbigt med sådana människor. :S

2009-12-09 @ 18:12:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0