Beat it

Lussebullen är varm och likaså kaffet. Känner energi, speed och vilja idag. Inte så mycket fokus och koncentration men det kanske kommer imorn. Tror det är min lilla blodförlust som gjort mig lite svag ett tag men känns som att det är på väg tillbaka! Skulle ha ätit järntabletter men de skickade på posten och tog ett tag så det kan också ha varit en orsak till min energisvacka.


Känner att vi måste ta tag i The Best Ever Hit List nu ju!! Det här dom bästa låtarna jag kunde komma på:

  • Cèline Dion _ My Heart Will Go On
  • Elvis _ Suspicious Minds
  • Green Day _ Basket Case
  • Journey _ Don't Stop Believin
  • Maria McKee _ Show Me Heaven
  • Meat Loaf _ I'd Do Anything For Love
  • Metallica _ Nothing Else Matters
  • Michael Jackson _ Man In The Mirror
  • Michael Jackson _ Thriller
  • Queen _ Who Wants To Live Forever
  • Whitney Houston _ I Will Always Love You


Nu får ni hjälpa mig. Rösta på vilken du tycker är BÄST genom att skriva en kommentar. Kom även gärna med egna förslag! =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja jag har funderat på om jag ska marknadsföra mig själv lite på bloggen ;) Måste bara höra med min sponsor så det är okej..är ju så mkt regler vad man får och inte får göra.

Ja vi åker hem den 23:e och jag stannar förhoppningsvis till efter nyår någon gång. Beror på jobb. Mattias jobbar nyår så han åker tillbaka 29:e. Får ses då :)

Jag röstar förresten på Queen! Får rysningar varenda gång jag lyssnar på den låten!

Kram!

2009-12-08 @ 16:22:10
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0