Take your time

Sitter och lyxar till det med risgrynsgröt, kanel och mjölk - mums! Jag tog sovmorgon idag. Micke väckte mig mitt i natten medan han själv drömde och det va inte försiktigt utan snarare jordbävningsliknande. Adrenalinet rusade speciellt eftersom jag blev jagad av vampyrer precis innan. Puh.


Idag lämnar M in sin ledighetsansökan för resan. Håller tummarna. Medeltemperaturen mars/april är 16-17.4 °C så det blir ju ingen solsemester direkt men då kan man ju lika gärna åka till Egypten. Vi ska ju hälsa på Sandra och Stoffa och de har lov då så jag har en känsla av att vi kommer ha fullt upp. =) Förutom att drömma mig bort till fjärran stater letar jag julklappar på nätet. Och det kan jag lova er, är också en typ av resa, djungelresa...

Kommentarer
Postat av: Kim

Hejsan! Det är 2 klänningar. Dom är nog ganska "normala" i storleken skulle jag tro :)



Ha en bra dag!



/Kim

2009-12-08 @ 13:47:57
URL: http://kiimjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0