Give a little bit

För det första:
Vår julgran luktar bäver!! Inte god, mysig, skogsarom utan snarare kiss och gamla sopor :S
För det andra:
I övermorgon är det julafton! =)
För det tredje:
Google har som julgåva skänkt 20 miljoner dollar till välgörenhet. Bland annat till HEAL Africa, Global Voices och Tzu Chi Foundation. En liten fegsumma tycker jag för det stora företaget men många bäckar små som man brukar säga. Och på tal om välgörenhet tycker jag H&Ms poliovaccin-kampanj är toppen. Mer sådant i jul!

Nu ska jag städa. Och då menar jag verkligen städa. Varenda liten dammpartikel ska vräkas. Diska, dammsuga, moppa, torka, damma, bädda rent, vädra etc. Sen. Sen är det dags att klä granen! Ikväll blir det hårdträning med Erica. Får se om vi får ihop något litet träningsschema som en härlig avslutning på 2009 och som underbar start på 2010 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0