Almost to Japan

Idag slog jag nog rekord. Vi vaknade halv 3! (dig mamma ber jag hoppa över detta inläggs andra mening!!). Så nu sitter jag med grötskålen och tittar ut på mörkret och snön som faller. Att julen har varit vit i år är ett mirakel. Nu kan vi också säga till våra barnbarn att på mormors tid, då var jularna minsann vita. Till skillnad från då, i framtiden alltså, som vi förmodligen kommer behöva skyffla ökensand för att kunna ta oss fram med våra kameler när vi ska till jobbet. Nä, 2009, det var tider det!
I övrigt har jag haft en helt underbar jul. Dock ingen utgång, inte ens en snaps. Istället bokade vi flyg till LOS ANGELES 20 mars - 11 april! Och inte nog med det så tänker jag o Micke nog isolera oss på HAWAII i fem dygn =)
Jag tror jag drömmer.

L Ä N G T A <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0