My Old Rockers

Har precis varit på intervju på Torpdalen. Intervju trodde jag men det visade  sig att alla, både personal och chefen, tog för givet att jag skulle börja där utan att jag ens tackat ja eller skrivit under något. Hallå??!

Enligt mina beräkningar skulle jobbet bli 75% f.o.m. vecka 30 t.o.m. vecka33 + utbildningstid (igen...) och eventuellt några X-pass under v.26-29. Alltså lite drygt 1 månad och inte ens heltid...borde man inte få fundera på sånt? Hursomhelst ser jag det fortfarande som att jag kan tacka nej om Kronhallen visar sig vara positiv. Hoppas!!

Dom hade tydligen gjort om sen jag var där sist. Jag skulle bli ensam ansvarig för Strandtorpet (demensboende) på mina kvällspass och delat ansvar på dagpassen. Jaja...det skulle väl gå bra, de flesta av mina old rockers va kvar och det handlade bara om sju stycken eftersom de har halverat avdelningarna. Lugnt och skönt initiativ av Torpdalen :) Men jag skulle tydligen inte få jobba med Sebastians mamma så jag hoppas det blir Berglund eller Jennifer jag får gå med. De andra är så bittra på något sätt... Har nog jobbat där tyvärr alldeles för länge såsom så många andra inom älrdeomsorgen. Men jag är ändå glad. De hade tydligen valt mig ur en hög ansökningar för att de kände igen mig, kul :) Och Sebastians mamma sa: Ja, men jag sa ju hela tiden att vi skulle ringa in Johanna..! Sånt värmer faktiskt.

Nu ska jag ut å springa lite med Ronja i det gråkalla vädret...buhu...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0