Vita rosor


Idag var jag på jakt efter vita plastblommor. Kombinationen av billigt och snyggt verkade vara hopplöst, ju billigare desto fulare... Det slutade med en bukett rosor från Coop och jag blev verkligen nöjd efter allt velande. Tror vi letade i fyra olika affärer efter några som såg verklighetstrogna ut! Såhär på kvällskvisten har jag bakat cupcakes. Lyckades bra med konsistensen på marängen men uj så söt. Lite bär tror jag skulle friska till den bra. Sen lyckades jag göra muffinsen ökentorra. Jag är verkligen kass på muffins!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Är dom riktiga? fina. synd på torsten flink... men Loreen slår nog internationellt. kram släck alla ljus, kram

2012-03-10 @ 22:21:30
Postat av: J O H A N N A

Nej dom är av plast!

Haha va? Torsten?? Du är ju lite knas ;) Tyckte Danny skulle fått den där sångfågeln...

Jaa det vet du att jag gör mamma ;D

PUSS & KRAM & GODNATT

KRAM

2012-03-10 @ 22:41:06
URL: http://gandhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback