Update

Jag skäms lite för den dåliga uppdateringen men det har varit mycket praktik och dagarna bara rusar iväg. Snart är det april!! Bjuder på lite bilder från den gångna veckan för just nu har vi långhelg hemma i Värmland. Här bjuds det på fantastiskt varmt vårväder, Ronja, bebismys och en underbart överraskande lunch med min kära vän Petra som gjorde mig alldeles varm & lycklig! Jag är så otroligt glad för eran skull!! Inatt ställer vi fram klockan och jag säger varmt välkommen till solen men ett sorgset bye bye till den förlorade timmen.
Godnatt!

Tre rådjur äter frukost 05.38 strax utanför vårt hem i Norrtälje.

Micke överraskade mig med tulpaner! <3

Jag dog i soffan efter praktiken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback