15 mars 2012

Har precis varit ute på en 4,3 km springtur i det helt fantastiska vårvädret!! Åh jag ville inte gå in! Det blev ändå 30 minuter ute i det fria och innehöll inte bara vanligt lunk utan nästan hinderbana med tanke på alla elstängsel, koblajor, staket och ispartier som jag var tvungen att passera. Haha hoppas verkligen ingen såg mig! Dock tycker jag det är extremt oschysst mot oss naturmotionärer att ha kossor överallt i ett elljusspår, eller så behöver kossorna också motioneras ;)
Nu ska jag snabbduscha, äta och springa bort till bussen för en kväll på psykhuset. Bilden: Var bara tvungen att prova värmekameran på iPaden...och nej älskling jag tränar inte i dina tshirts....eller?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback