Helgen


I fredags var jag alltså ute i skogen på en runda. När jag kom tillbaka insåg jag att jag tagit med mig ICA-kortet istället för kort-nyckeln. Suck* Svettig och grann fick jag springa till Mickes jobb och in i receptionen och kontoret. Bra första intryck för dom jag inte träffat förut ;)
På lördagen åt vi räkmackaTre Praliner. Nya favoritfiket! Sedan åkte vi ut till Kapellskär där vi hittade en mysig liten badstrand. Himlen var blå, solen värmde och doften av hav satte sig i håret. Kallt men skönt med ett snabbt dopp! På kvällen hade vi picknick ute på gården. Rökt lax & Roslagssallad :)
På kvällarna tittade vi på Game of Thrones. Konstig men annorlunda serie. Hann faktiskt se hela första säsongen! På söndagen åkte vi bussen in till Stockholm. Åt på Friday's och hittade kostym och tröjor till hjärtat. Det blev en oslagbar helg till slut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback