Överraskning

Gissa vem som kom hem igår. Jo, min älskling! Vilken överraskning =) Åh, jag är så himla glad att han är hemma. Nu är allt som det ska vara igen. Nu ska vi åka iväg för att kolla på ett par nya springskor till mig. Mina gick sönder i hälen igår under min och Petras långpromme så att jag fick skavsår. Det är konstigt att alla springskor går sönder på exakt samma ställe efter ca. 1 års slitande. Hoppas jag hittar ett par billiga Asics, de är bäst för mina fossingar!
Fin romantisk fläta va! Undrar hur man gör en sån?

Kommentarer
Postat av: Elin

Själva flätan är jättelätt :) Man delar tofsen i två tofsar..sedan tar man en liten hårtest, yttersta från ena tofsen och lägger över till andra den andra. Gör samma sak med den andra osv :) Resten av frisyren vet jag dock inte :P

2011-07-14 @ 16:39:40
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0