1års förlovningsdag

Vilken UNDERBAR dag vi hade igår! Vaknade av att termometern visade 23 grader i skuggan och himlen var klarblå hela dagen, åt frukost, gick ner till planen och spelade tennis, lade oss vid poolen en stund och njöt av det sköna solljuset, åt fruktsallad till lunch, duschade och gjorde oss fina, fick en somrig parfym av min prins, åkte till Benihana och åt en jättemysig middag med Sandra & Christoffer (jag älskar Benihanas räkor doppade i ingefärasås!!!!) och slutligen köpte vi Starbucks i Brea och såg The Adjustment Bureau på bio (jättebra feelgood film!). Jag hade helt enkelt världens bästa 1års-förlovningsdag med världens bästa kille och världens bästa Christoffer & Sandra <3








Kommentarer
Postat av: Berit Aldell

Grattis till er båda på er 1-åriga förlovningsdag.Var rädda om varandra så det blir många, många flera lyckliga år.

Jag saknar er här hemma.

Kram

Svärmor

2011-04-06 @ 06:53:42
Postat av: J O H A N N A

Tack så mycket!! =)

Jaa vi ska vara rädda om varandra hela långa livet! <3

Vi saknar er här också ska ni veta. Det är många gånger vi säger: "Nu skulle Mats & Berit varit med!"

Ses snart! Kramar från din svärdotter ;)

2011-04-06 @ 08:25:59
URL: http://gandhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0