What a feeling!

När jag skulle hämta Ronja tidigare idag fick jag en riktigt härlig lunch à la mormor Britta: hemmagjorda köttbullar, underbar sås, potatis och morötter samt heminlagd gurka! Mummmms.... Efter det blev det spåret, i vilket jag mötte en kille varv efter varv. Till slut tog han av sig tröjan för att visa sin klena men tappert nypumpade bringa. Ville väl att nån tjej skulle tappa andan där bland granar och tallar... Bra försök men det är inte där man raggar direkt!

Nu blir det Rising Stars med mamma. Några tjejer från min gamla dancecrew ska vara med och showa så det blir säkert toppen. Kom och tänka på hur nervös man var när det var dags för föreställning. Ungefär som när man är kär, fast with a hint of illamående. Trots denna underliga känsla saknar man det enorm mycket. Brukar faktiskt tänka att jag dansar när jag är ute och springer för att bli glad och peppad.
Vad tänker ni på när mjölksyran attackerar? :)

Pst....Kom till Statt på Lördag för då står nog Johanna i baren^^ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0