NKSE -check!

Idag kära läsare är mina ångestfyllda pluggdagar ett minne blott! Mina lungor känns större än någonsin, mitt lilla hjärta kan slappna av och min mage kan sluta göra ont. Idag hade jag alltså en sjuksköterska som iakttog mig under mitt självständiga arbete kring en patient som jag aldrig träffat förut. Det var en svårt sjuk person som behövde vård av alla de slag, både av akut och långsiktig karaktär, fysiska och psykiska, medicinska och omvårdnadsmässiga. Sedan väntade en timmes samtalande tillsammans med en lärare från skolan och det fanns inget tvivel om att jag var godkänd! Ordet "superbt" känns som ett bra ord såhär i slutet av utbildningen och något som jag ska försöka komma ihåg dom dagar när man känner sig som världens sämsta. Det enda som återstår nu är en veckas praktik med fikabjudning och ren njutning! UNDERBART =)


Kommentarer
Postat av: mamma

Äntligen får du pusta ut, det är du värd. Du har varit så duktig gumman! Kram

2013-05-25 @ 15:19:42
Postat av: Svärmor

Du är så duktig Johanna. Om jag blir sjuk vill jag bli omhändertagen av en sjuksköterska som är som dig . Kram

2013-05-25 @ 20:29:53
Postat av: J O H A N N A

Åå tack vad goa ni är!! <3

*KRAM*

2013-05-26 @ 12:33:10
URL: http://gandhis.blogg.se
Postat av: Elmi

Hej!
Tack för en intressant blogg.
Är Jätte nervös inför NKSE provet och ska ha den om några månader. Undrar lite hur du plugga inför provet dvs vilka böcker osv sen undrar jag om du har gamla tentor kvar skulle uppskattas jättemycket

2014-11-28 @ 15:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0