Ambulansen dag 7

Igår var jag helt uppslukad i förberedelserna inför dagens seminarium och i hårfärgning så jag hann inte med att skriva. Så vitt jag kommer ihåg fick vi en transportkörning in till KS av en person med extern pacemaker (inte kul när EKGt visar 0 slag/min och patienten fortfarande ligger och pratar!!), en ymnig skallblödning, en höftfraktur samt en trafikolycka med fel adress så vi fick överlåta den körningen till en ambulans som befann sig närmre. En händelserik dag med roliga uppgifter. Idag har vi haft seminarium som sagt och imorgon är sista dagen på ambulansen. Som ni säkert förstår är jag igång och stökar i köket för att kunna bjuda på fredagsfika imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0