Rolf Lassgård

Efter dagens föreläsning och kursstart i Vård & Ohälsa III mötte jag upp Elin inne i stan. Det var verkligen jättemysigt att sitta på Åhléns-taket i solskenet! Efter tog vi en sväng till Indiska där jag hittade en cafégardin till köket. Äntligen kan jag ta ner julgardinerna =) Om inte detta vore nog såg vi även Rolf Lassgård promenera på Drottninggatan. Haha vilken kille, såg precis likadan ut som man tänker sig honom -okammad, lös skjorta utanpå och en sliten kavaj.
När jag kom hem gick alla krafter ur mig. Tänkte gå på bio men jag orkar inte. Vill bara ta en dusch, laga matlåda och krypa ner i sängen för att samla energi inför morgondagen som kommer gå i ett från 08.00 - 20.00.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Och jag som inte fatta någonting och trodde du pratade om ölflaskor :P Fast du sa Rolf Lassgård.. Men jag tycker om honom :) Han påminner om en av mina favoritskådisar Sean Bean ;)

2012-05-07 @ 19:13:45
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A

Haha jag om man säger det fort kanske det låter lite lika ;D Rolflassgård...ölflaskor....

Du menar Aragon? :P Ja dom är allt lite "slitna" båda två!

2012-05-07 @ 19:38:33
URL: http://gandhis.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha eller hur!? :P

Nej jag menar Boromir ;) Han som dör i slutet av första filmen. Han som spelar Aragorn heter ju Viggo Mortensen ;) "Nej jag är inte alls nördig..."

2012-05-08 @ 00:28:16
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback