Årets första sommardag

Idag är det första dagen här i Norrtälje som har känts som en riktig sommardag! Jag trodde att kortbyxor och tshirt skulle vara i tunnaste laget för min springtur men jag höll på att dunsta bort!! Till och med vindarna var sådär silkeslena och värmande som bara sommarvindar kan vara. Överhettningen och vattenbristen gjorde att min joggingtur blev en mindre pina. 5 km + 3 x mördarbacken blev det till slut och jag träffade på både fjärilar, dagssländor, ormar och smörblommor. I eftermiddags och ikväll kör jag näsan i böckerna igen. Trauma & skallskador, det vill säga när sjukvården är som mest spännande!!

Kommentarer
Postat av: mamma

kör inte slut på dig! Ormar...vilken sort? akta dig!!! kram gumman

2012-05-22 @ 21:51:26
Postat av: J O H A N N A

Jag har tydligen ingen täckning på min mobil idag om du har försökt ringt...konstigt!



Oj, det vet jag inte. Den ringla sig så snabbt in i gräset så jag hann inte se. Säkert en snäll =)



KRAM

2012-05-22 @ 22:01:01
URL: http://gandhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback