Prosenter

Igår när jag kom hem hade som sagt mitt skrivbord förvandlats till ett presentbord. Kändes i princip som att jag fyllde år! 4 underbara favorit-skumtvålar, 2 favorit-fyrfärgspennor, en grå t-shirt från Fullerton College, supersöta cupcakes-lådor, 2 underbara nagellack i skimrande persika och klarröd + en nagelfil och ett gäng finfina armband. Trosorna från Victorias secret fick jag av Micke i julklapp och Kajsa är en present till Nora! Om jag blev glad? Jag blev överlycklig!! =)







Kommentarer
Postat av: mamma

du måste va populär....så många fina saker! Jättesnygga armband!

2012-02-21 @ 17:15:36
Postat av: J O H A N N A

Jaa armbanden var supersnygga!! Naglarna får jag måla till helgen när jag inte har praktik ;)

2012-02-21 @ 17:50:47
URL: http://gandhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback