Nora

Jag kan inte sluta tänka på att jag har fått en ny familjemedlem. Det är så overkligt och jag har svävat på små rosa moln hela dagen. Jag sprang som ett gnu på springbandet, känt mig pirrigt nykär och jag har gått med ett konstant leende på läpparna. Nu ska jag krypa ner i sängen och smälta att det faktiskt är sant. Kvällens vaggvisa är så vacker så inte ett öga är torrt. Att bli förälder måste nog vara det största som finns även om jag tycker det är enormt att bli faster! Lilla Nora kommer få helt underbara föräldrar som vaggar henne till ro <3
Fem fingrar ska skydda dig
ett är månen
ett är solen
ett är polstjärnan bakom molnen
ett är hopp
och ett är tro
Handend fem fingrar, vaggar dig till ro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback