1 januari 2011

Tänkte starta år 2011 med att dela med mig av lite känslor.




Går till personalen på H&M i Mariebergs Centrum. Har aldrig varit med om så brutalt kass serive. Jag ville ha hjälp med att finna en skjorta i mocka. Började med att säga Hej till en personal, inte bara en utan två gånger. Hon tittade inte ens på mig utan gick bara därifrån. En manlig personal såg detta och hänvisade mig till en kvinnlig medarbetare. Denna kvinna stod och pratade med en väninna. Jag ställde mig intill och sade åter igen Hej och även denna gång utan respons. Istället flyttade de sig en liten bit längre ifrån mig. Tydligen hade hon viktigare saker att prata om än att utföra sitt jobb. Här tvärdog mitt intresse för vad-för-skjorta-nu-igen? och jag blev ärligt talat ledsen. Vad har hänt med kundservicen i Sverige? =(



Går till Sandra & Stoffa som plötsligt knackade på dörren till gårdagens nyårsfest! Jag stod och gapade som ett fån innan jag efter mycket om och men faktiskt förstod att de inte var i LA utan här hemma utanför dörren. Sjukaste överraskningen någonsin! I övrigt var det en fin afton med fyrhjulings-åkning, korvgrillning, restaurangmiddag, smällare och fest! Men denna överraskning slog nog allt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback