Måndag - Ny vecka

Idag har min sambo varit hemma från jobbet, stackarn! Men jag är glad eftersom jag har fått se honom heeeela dagen ;) Dock rubbas mina banor en aning hihi. Struktur och rutin är ju en arbetslös bästa vän. Har ändå tagit mig i kragen och sprungit barkbanan i den härliga vårvärmen, städat lägenheten och lämnat in Mickes förlovningsring på Bröllopspalatset i Degerfors för ännu en förminskning.
Imorgon ser jag fram emot att träffa miss Sara =) Min gamla barndomsvän som numera bosatt sig i Oslo men som är hemma på ett efterlängtat besök i lilla Karlskoga, me like!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh tack så mycket! :D Vad glad jag blir!

Gillar verkligen din blogg också!



Tack! Hoppas du också får en trevlig vecka! Några planer? ;)

2010-04-26 @ 22:18:41
Postat av: J O H A N N A

Taaaack =D

Jag har planer på sol...haha massa härlig vårsol!

2010-04-28 @ 20:52:38
URL: http://gandhis.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0