14/4 2010

Idag har vi kollat på säng, jag och min prins. Kanske inte den mest perfekta dagen att tillbringa inne på Ikea eftersom vårsolen dansade runt på himmelen så härligt men vi måste passa på när vi är lediga båda två. Lyckligtvis hittade vi också en så nu är det bara att börja spara! Det är ju ändå 1/3 av livet som spenderas i sängen så nog är det värt att lägga pengar på. Plus att vovvan måste få plats ;)
Nu ska jag kosa ner i den lilla men mysiga säng vi har idag. Imorgon ska jag träffa min underbara Malin och gå/springa en lång, efterlängtad runda med Ronja. Snart en månad sedan sist nu. Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad härligt det ser ut på bilden! :) Och ja, självklart ska vi ta en fika någon dag :)

Kram!

2010-04-14 @ 23:33:25
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0