Mössan är sydd!

Idag sydde vi våra fina mössor med hjälp av de äldre sophiasystrarna. Det var efter konstens alla regler, mörkret och ljuset i livet, budord hit och drottningkronor dit. Efter att ha praktiserat sedan barnsben i mammas syjunta gick det av rena farten och blev klar först och enligt de äldre var det en god egenskap för en syster. Hahaha ojaa, kan man inte sy en liten plätt till huvudet kan man ju inte bli någon bra sjuksköterska....eller?? Hursomhelst, den ser jätteroligt ut och jag är glad att jag bara ska behöva ha den på mig en dag och inte varje arbetspass som det var förr!!


Kommentarer
Postat av: Berit

Jag tycker du är jättesöt i din mössa så den kan du allt ha på dig när du jobbar :) Vi syns på din stora dag. Kram

2013-06-04 @ 07:54:31
Postat av: mamma

duktig du är, då snappade du alltså upp ett och annat på våra juntor!! den passar fint på dig, kram!

2013-06-04 @ 19:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0