Gott Nytt År 2013!!

Över nyår tog vi in på hotell i ett regnigt Göteborg för att äta middag och fira in 2013 med ett gäng vänner. Det bjöds på gratinerad hummer, oxfilé med rödvinssås och rotfruktskaka och till efterrätt blev det fruktsallad med vaniljglass!! Allt till priset av två big mac, det vill säga man borde äta hummer oftare ;) Det var hur mumsigt som helst och fastän halsontet smög sig på trotsade vi vädret för att se på fyrverkerierna. I regn och rusk såg vi olika färger förgylla himlen till tonerna av massiva dån, trodde det var olagligt med sådana aktiviteter?? Nåväl, nu är året 2013 och livet med min stora kärlek och bästa vän Mikael fortsätter mot nya äventyr! Nu är jag ju faster & fadder till underbaraste Nora också så jag ska göra mitt bästa för att vara en bra sådan <3 I år blir jag 25, sjuksköterska och kanske blir det flytt till en ny stad. Vem vet vad detta spännande år har att erbjuda!! =)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/979682/images/2013/pic_50e44ba0e087c36cad1d69ba.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0