Vi ska gifta oss!!

Äntligen får jag berätta att vi ska gifta oss lördagen den 2:a augusti 2014!! Min dröm att gifta mig på en kulle blir verklighet och det i vackra San Diego på en udde vid havet. Och den största av drömmar är förstås Mikael. Jag är så glad över att han finns och att jag får dela livet med honom. Hans glädje, spontanitet och trygghet har inga gränser. Han får mig att känna mig bra när jag är dålig, han får mig att skratta när jag är ledsen och han får mig att känna mig fin när jag känner mig som ett harv! Jag längtar till den dagen då vi sitter döva, blinda och halvdementa bredvid varandra och tänker på det underbara äventyr vi haft tillsammans!

Från dess att "Save the date" korten postades har jag gått med jordens bredaste leende på läpparna och fjärilar ända nere i tårna. Det blir ett litet bröllop med familj och närmsta vännerna. Hade velat bjuda hela världen men de som inte är där finns ändå i våra hjärtan <3


Kommentarer
Postat av: Berit (stolt svärmor)

Underbara, älskade Johanna vi är så glada över ert beslut att gifta er. Det skall bli helt fantastiskt att få åka till San Diego o dela denna dag med er. Kram

2013-02-27 @ 21:13:52
Postat av: Elin

Grattis!! Vad spännande och härligt :D Ska tänka på er den dagen ;) Massa kramar!

2013-02-27 @ 22:52:31
URL: http://elinlonnfors.blogg.se
Postat av: kerstin

Vi är jätteglada för eran skull. Enormt vackra inbjudningskort ni (du?) har gjort. Jag hoppas verkligen vi kan ordna så vi kan vara med. Kram till er bägge...

2013-02-28 @ 19:31:18
Postat av: J O H A N N A

Berit:
Å vad roligt att höra! Det ska bli underbart att få dela dagen med er också =) Kram

Elin:
Tack va go du är =) Kram på dig!!

Kerstin:
Va roligt :) Tack så mycket! Ja Micke klippte tejpen...men utan tejp hade det ju inte blivit några kort ;) Jaaa det hoppas vi!!! Det vore hur härligt som helst om ni kunde följa med =) Kram från oss!

2013-03-01 @ 12:44:40
URL: http://gandhis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0