28 maj 2012

Imorse knallade jag iväg extra tidigt till bussen för jag blev faktiskt klar tidigare än vanligt
(kors i taket!). Klockan 07.00 lämnade bussen Norrtälje och det var all tur i världen att jag
var ute i så god tid. På grund av köer (typiskt måndagmornar...) så stannade inte bussen
förrän 09.00 utanför Tekniska högskolan. Det tog alltså två (!!) timmar för mig att ta
mig till skolan, en sträcka som normalt tar 70 minuter. Efter en snabb rusch hann jag in till
föreläsningen där söta Beata krånglade med sin dator...lucky me! Men lyckan försvann
redan efter första rasten då en klasskamrat spontant började berätta att hon läst en
artikel om att människor som pendlar dör tidigare än andra, inte direkt det jag ville höra!

Kommentarer
Postat av: mamma

stackars dej, sitta på en buss så länge och så tidigt. lilla gumman du ska väl inte pendla hela livet, hoppas jag! du är stark som orkar gå upp tidigt och åka långt, nästan varje dag. kram min duktiga dotter!!

2012-05-28 @ 21:27:40
Postat av: J O H A N N A

Jag orkade inte det idag. Stannar hemma och läser istället =) Men snart är det sommarlov <3

KRAM

2012-05-29 @ 09:38:50
URL: http://gandhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback