5 maj 2012

Min favoriträtt just nu är utan tvekan kycklifilé & risotto! Perfekta lördagsmiddagen och tack vare att risotton är så krämig behöver man inte göra någon sås eller liknande. Idag har det annars varit en väldigt lugn lördag. Hade tänkt göra lite skolarbete med det är inte lätt när man har fått en handskriven instruktion som praktiskt taget är oläsbar. Dumma kråkfötter! Fick till och med be henne att maila mig instruktionerna. Dessutom fick vi ett kapitel att läsa men eftersom jag har en annan upplaga stämde inte sidorna så jag fick maila om det med. Det är ju genialiskt när de skriver ut vad kapitlet handlar om...
Nog med klagande! Soffan är skön, kroppen är trött, proppmätt, Runaway Bride på 5:an och kaffet kokar. Jag älskar helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback