2 maj 2012

Norrut.

Det ser väl varmt ut?

Haha vilken rolig bild :)

Posarn.
Söderut.

Glad tjej!

Ålandsbåten.

Nu är tentan gjord och det finns ingenting mer jag kan göra åt saken. Det kändes bra men av naturen kan jag aldrig riktigt slappna av förrän jag har fått svart på vitt inne på Mina Mål & Framsteg, som det så fint heter på vårat intranät. Efter tentan åkte jag och Micke mot havet för att äta lunch. Trots strålande sol och en massa underbara plusgrader blåste det kallt så tjocktröja och vindjacka åkte på. I skogen kryllade det av vitsippor, blåsippor och även smörblommor!! Jag kunde inte låta bli att frossa loss ute i blomsterhavet, så det slutade med en STOR bukett vitsippor =)

Kommentarer
Postat av: mamma

båten ser ut att ha gått på grund...

2012-05-03 @ 08:47:17
Postat av: Anonym

söta barn på grönbete.<<< kan ite göra hjärtat...

2012-05-03 @ 08:49:00
Postat av: J O H A N N A

Jaa och båten blev så liten på bilden fastän den var så stor i verkligheten!



Haha <3 !

2012-05-03 @ 10:26:00
URL: http://gandhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback