SOMMARLOV!!


Nu är tentan gjord och den kändes faktiskt jättebra :) Det betyder att sommarlovet äntligen är här!! Som jag har längtat efter den här underbara frihetskänslan. Ingen mer väckarklocka eller buss 676 på över två månader! Det enda som fattas är en liten barnkör som sjunger "Den blomstertid nu kommer" och sedan är sommaren 2012 officiellt ett faktum.
Tog en snabb sväng ner till brat-kvarteren för att växla till mig USD på Forex samt för att köpa en examenspresent till Sandra som blir idrott- & svenskalärare på fredag ;) Åh jag blir alltid lika fascinerad av människor som lider av storhetsvansinne bara för att deras underkläder kostar mer än jag någonsin kommer tjäna. Vad rör sig där inne egentligen??...
Nåväl, varmt välkommen kära sommar, jordgubbar, stugan & varma kvällar!
I Freakin' Love You <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback